Deniz0011 Merhaba kizlar 16 haftalik hamileyim ve kabiz oldum ilac kullaniyorum fakat pek ise yaramiyor sizdede oluyomu ? Ne yapiyorsunuz
Senaykork Deniz0011 hangi ilacı kullanıyorsun, kuru kayisidan hoşaf yap bol şekerli bol bol iç etki eder Eğer ilacın duphalac değilse bunu yazdır
Aslibh Deniz0011 kayisiye bol su ic salatalik ye bol bol ve 40 dk yuru temiz hava al kabizliga hareketsizlikte yol aciyor
damila Ben 13 haftalığım folik asiti bırakınca kendime gelmiştim 2 hafta önce bıraktırdı kabızlıktan doktor eğer folik asitini değiştirdiysen o yapmış olabilir