ZEHRASARKAYA 5.260 çıktı referans değeri yüksek çıktı internette düşük riski vs. Yazıyor bu durumda olup da nasıl bi izlem yaptınız 🫣
Senaykork ZEHRASARKAYA tiroit bezi derken TSH den mi bahsediyorsun canım . Eğer TSH ise bu değerde düşüğe yol açmaz , ama tedavi edilmezse bebekte zeka geriligine yol açar Dahiliyeden randevu al ilaç dozu ayarlicaktir
Nurranne ZEHRASARKAYA endokrinolıji bölümünden randevu alın ilaç baslayacak size. Sonra her ay düzenli kan verip gidiş seyrine bakacaklar.
berceste5155 ZEHRASARKAYA benim de 6.haftada 5.2 çıkmıştı dahiliyeye gittim doğuma kadar ilaç kullandım doğumdan sonra normale döndü değerlerim korkma canım referans değerinden yüksek olsa da tehlikeli seviyelerde değil.
Nurranne ZEHRASARKAYA ZEHRASARKAYA düşüğe erken doğuma gelişim geriliğine sebep oluyor . Bende aynı sebepten doktora gittim ilaç kullanıyorum doktor söyledi bunları. Fakat kullanmaya basladıgın amda 1 hafta da bebekte hemen etkisini gösteriyor dedi. Endiselenme biran önce doktora git ve ilaca basla
mrsozturk ZEHRASARKAYA hiç tedirgin olma. Benim de 5-6. Haftada 4ün üstündeydi. İlaca başladığım hafta değerlerim normale döndü. Tiroid ilacı mutlaka kullan ama