Deryadeniz63 Kızlar 36 haftalik hamileyim aşırı sancım var hastaneye gidiyorum iğne serum hep aynı aşırı kasıyor artık beni doğum yapsam acaba bebeğim kuveze girer mi ?
Gzdmrt2905 Deryadeniz63 benim görümcemde 36 haftalık doğum yaptı küvezede girmedi canım moralini bozma benim doktor 35 den sonra gelen bebeğe neden geldin demiyoruz demişti 🥰
Mommy61 Bunu bilemeyiz 40 haftalık doğup küveze giren bebişler var, korkmayın küveze girse bile yeterki iyi olsun deyin zaten haftası da iyi sadece destek alır en fazla Allah sağlıkla kavuştursun, su gibi doğumunuz olsun 🩷
Mommy61 Deryadeniz63 önlem almışlar sadece korkmayın, erken de sayılmaz zaten kaldı ki yaşam sınırını çoooktaaan aşmış bir bebek kendinizi üzmeyin
Deryadeniz63 Gizemli elimden geldiği kadar dayanmaya çalışıyorum ama bazen öyle sancılar giriyor ki insanın nefesini kesiyor nst sancılar baya yüksek çıkıyor 🥺
kitapkurdu Deryadeniz63 benim bünyemle alakalı galiba 4 kilo doğdu. Şimdi kızıma hamileyim 35 haftadayız 3300 olmuş.