Merhaba Kizlar.Biz 21 haftalik olduq kizimla💖Allah her kese sag salim kucagina almayi nasib etsin.Benim bu aralar karnim çok sert bazende patlacak gibi hiss ediyorum.Cok özür dilerim ama qaz olaraq düşünüyorum amma gec saatlerde oluyo bazen beni çok incitiyo.Ne yapa bilirim?Boyle olan varmi?Ne iyi gelir?