Busraburak ben internetten çok ünlü bir doktor bulmuştum ilk muayene için gittiğimde doğru düzgün tahlil istemedi.kanamam olduğunda acile gittiğimde tahlil istediler tsh değerinin yüksek olduğunu orada öğrendim.ikinci muayenemde de öylesine ultrasonla baktı bebek iyi dedi bu kadar mi dedim evet dedi ne zaman geleyim bidaha dedim 1 ay sonra gel dedi.hic icime sinmedi doktor bugün başka bir doktora geldim sana hiç tahlil yapmamışlar hiç bi değerine bakmamışlar dedi.simdi daha yeni kan idrar verdim bekliyorum.doktor cidden şans işi bir de küçük yerdeyseniz çok çok daha zor.bakalim bu doktorum nasıl çıkacak bebişim Allaha emanet büyümüş bu zamana kadar 😑