sumeyyemasal 30 haftaya girmek üzereyim bende ve ne yazıkki bu durumu 2 haftadır yaşıyorum. Dayanamyıp gittim de doktora bebeğin dönmeye çalıştığını söyledi ilk gebeliklerde yaşanan bir durummuş. Nst de biraz sancım çıktı bol bol dinlen su iç dedi ama dinlenecek durumum yok ,öğretmeninim her sabah aynı tempo.