Eliftan rahmin büyümesi sebebiyle her evrede olabilir, ayrıca idrar yolu enfeksiyonu da yapar. Bence doktora gidip idrar testi yaptırın enfeksiyon varsa ve çoğalırsa riskli olabiliyor , sabahtan gidip öğlene sonucu alırsanız en azından pazartesiye kadar beklemezsiniz ilaç için. Allah uzak etsin ben hastanelik oldum enfeksiyon çok ilerlediği için ayrıca erken doğum tetikleme veya düşük tetikleme gibi durumlar da oluyormuş enfeksiyonlar.