Duygurella- Kızlar kızım 19 aylık ve 1 aylık gebeyim çok korkuyorum ikisine beraber bakabilecekmiyim bilmiyorum tecrübeli olanlar yazabilir mi çok mu zorlandınız ☹️ ikinci sezeryan
Ozlemiskndr Duygurella- benim 28 ay var arada ama normal doğum ikisinde koz oldu biraz zor tabi etrafta yardımcı yoksa hele büyüyünce ama çok iyi oldu diyorsun
Dolphin16 Allah bi kolaylığını verir cnm ikisi birlikte büyürler . Allahım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲