Ya anne adayları lütfen şuraya yaşadığınız kötü şeyleri yazmayın ya , yok şu haftada ölü doğum yaptım yok şu haftada kalbi durdu felan
Gerçekten söylenmemesi gereken cümleler ne kadar doğru da olsa
Sonra o haftadaki anneler kendilerindede aynı olayın olup olmayacağını tedirgin şekilde bekliyorlar buna bende dahilim .