Kizlar 14+2deyim. Gecen hafta tesadufen yapilan idrar tahlilimde idrar yolu enfeksiyonu oldugumu ogrendim. Urocare kullandim. Gecip gecmedigini bilmiyorum. Doktor da bisey demedi. Tekrar ne zaman gitmeliyim sizce? Degerlerim cok mu yuksek bakabilir misiniz? Bugun gun icinde kisa sureli karnimda sizi hissettim korktum. Yardimci olur ### musunuz?
