Merhaba kızlar 31 hamileyim 2. gebeliğim oğlum da zayıf hamile kalmıştım bu hamilelik sürpriz oldu kilom var sezeryan olacağım doğumdan sonra sütümün gelmesi için ne yapabilirim korse kullanabilir miyim kilo vermek istiyorum bu doğumdan sonra oğlum da sütüm gelmedi çok baş ağrısı çektim 6 ay anca emdi emmeyi bıraktım kilo aldım emzirmek gerçekten kilo vermeye fayda sağlıyor mu şimdiden bunlar takıldı kafama kilo çok moralimi bozuyor sizlerden bilgi almak istedim