Sultan21- Gebelik şekeri yüklemesi yaptım bugün, doktorum yüksek çıktığını söyleyip dahiliyeye yönlendirdi. Yarın dahiliyeye gideceğim. Şeker yüksek çıkanlar yazar mısınız:( kafama çok taktm galiba
Ozge-Ka Sultan21- kaç çıktı sonucunuz? Benimde tokluk sınırda çıktı diyet yapıyorum şuan. Öncelikle diyet verirler size de
kayseres Sultan21- Benimde yüksek çıkmıştı. Dahiliyeye gittim şeker cihazıyla ölçüm yapmamı istedi diyetisyene yönlendirdi. 2 hafta diyet yapıp günde 4 kere ölçüm yaptım fakat düşmedi yüksek hala . Bu gün sonuçları göstermeye gittim dahiliyeye değerler hala yüksek olduğu için 6 ünite insülin başladı. Tekrar diyet listesi verdiler. 1 hafta insülin kullanıp günde 7 defa ölçüm yapacağım sonra tekrar doktora gideceğim duruma göre arttıracaklar insülini .
kayseres Sultan21- 98 158 120 Şeker yüklemesi böyle çıkmıştı ama evde takip ettiğimde açlık 120 den tokluk 150 den aşağı çıkmıyordu nadiren düşük çıkıyordu
Ruhsuz Benim de bir yüksek bir düşük kafayı yiycem ,ben de 21 ne dahiliyen sır aldım bakalım ne diyecek