duruveeannesi 3 ay dolduğunda eşim yüzük almıştı, 6 ay dolduğunda el ayak şekilleri olan kolye ve çeyrekli bileklik yaptırmıştı, doğum yapınca da sürpriz şekilde odayı süsletmiş ben sezeryandayken. Çıkınca da bi kızına çeyrek bana yarım taktı 😂
Kayınvalidem ve annem doğumdan önce eksikleri almam için 15er bin para verdi ne eksiğin varsa kendin al demişlerdi. Hediyemi o zamandan vermişlerdi yani sağolsunlar 😂