Esma1993 Sizce duz kada yastigi olmazsa olmazlardan mi? mutlaka alinmasi gereken bisi mi ? Duz kafa yastigindan alip memnun kaldiginiz marka hangisi ?
Umay-58 Esma1993 ben ilk çocuğumda almamıştım kafasının arkası dümdüZ oldu sonra o yüzden bunda aldım bence alın 30 40 lira bişey
Eceecim Esma1993 ben de aldım. Doğumuma az kaldı ama ne zaman ve nasıl kullanmam gerek acaba. Tecrübeli anneler yazarsa ☺️
Tugce0526 Esma1993 ilk çocuğumda almadım ama kafa yapısı gayet güzel bence olmasada olur olmazsa olmazlardan değil bence ama kişiden kişiyede değişir tabi
Eylemmmm Esma1993 daha 1 ayım var kullanmadım canım, orda açtım içine baktım dokundum begendım aldım 4 rengi var.