Kızlar bugün doktora gittim değerimden bahsettim bu nedenle erkenden geldiğimi söyledim doktorda görseniz bir suratsız hicbiseyi doğru düzgün cevaplamiyo bizim burdaki makina bu değerden fazlasını göstermiyor dedi yani 1425 gösterdi benim değerim daha fazlasını makina göstermiyor muş dış gebelik yok 4 hafta 5 günlük dedi kesenin oluştuğunu söyledi 2 hafta sonra gel ama bebek olmayadabilir dedi 2 hafta sonra tekrar gel bakarız dedi ama içimde kötü bı his var bebek olmayadabilir dedi ya içim daraldı sizce😔