Hhilall bebeğin ve senin durumun iyiyse acele ettirme. Anne karnında geçen 1 saat bile çok önemli. Sonra sistemleri olgunlaşmamış, solunum sıkıntıları çeken , dışarıya adapte olamayan bebekler doğuyor . Bu yüzünden yoğun bakımlara alıyorlar bebekleri. Bu esneda annenin bebekle teması olmuyor, üzüntüden süt kesiliyor vs. Bence iyiyse durumunuz diret derim.En azından 39. Haftayı beklemek lazım