Enyenianne canım ben 23 haftalıkken korona geçirdim ilk gebeliğimde. O zamana kadar herşey normaldi. Sonra 27.haftada bi gün başımı kaldıramadım ellerim yüzüm falan şişmişti hep. Günlerce uykusuz kalsam gram uyku aramam ama o gün sofra başında ağzımda lokma oturduğum yerde uyuyorum gözlerimi açamadım ama uyku da değil baygın gibiydim karnım çok ağrıyordu. Acile gittim tansiyon yüksek çıktı protein de çıktı bebeğin suyu bitmiş dediler gelişimi 24.haftada kalmış ters akım başlamış dediler. Yatış yaptım falan ama herşeye rağmen düzelmedi. Sonunda da bebeğimin kalbi durdu ölü doğum yaptım. Em ufak bir belirtisi lütfen durma bütün kontrollerini yaptır gerekirse farklı doktorlara git bebeğim herşeyine baktır. Biz çok çabaladık bütün özellere proflara gittim ama olmadı. Nasip değilmiş. Şimdi ikinci gebeliğim çok şükür 29+3 oldum.