Kubrakocerr Kızlar Merhaba ilk gebeliğimi 7.haftada kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım doktor 3 ay korun demişti aradan iki buçuk ay geçmesine rağmen adet görmedim doktora gittim adet söktürücü yazdı ve onunla adet gördüm. 3 ay doldu ve Adetim bittiğinde tekrar doktora gittim ve folik asit kullanmaya başla dedi şuan onu kullanıyorum adetim de 11 gün geçti bugün doktora gittim gebe değilim gerçi korunmayı bırakalı 29 gün oldu ama doktor yumurtlama sorunun var senin dedi eğer öyle biley varsa ben nasıl hamile kaldım ve evlendiğim ilk ay hemde kafam karıştı 😥 acaba hamileyimde yeni olduğu için gözükmüyor mu😥😥 Eğer haftaya da adet olmazsan gel adet söktürücü veriyim dedi her ay acaba hapla mı olacak bu🤭
ednrbrke Canım o belli olmuyo. Evlenmeden önce adetlerım gayet düzenliyken evlendıkten sonra bende adet görememeye ve ilaçla görmeye başladım sonunda banada yumurtlama sorunun var dedıler. 9ay boyunca toplasan 3 kere falan adet olmusumdur. Cocukta istiyorduk ve klomen destegıyle hamıle kaldım. Stres falan cok etkılıyo. Düşündğkce adet olamadım sankı adet olamadıkca hamıleyım sandım hep hayal kırıklıgı yasadım. İçini ferah tut ❤️
Kubrakocerr ednrbrke Bende çok stres yapıyorum bilmiyorum aslında korunmayı bırakalı yeni bir ay oldu acaba geç yumurtlama yüzünden mi daha belli değil 😞