Burcuburcucu neden 6 ay ara verdiniz ? Bende de tsh sorunu vardı, ilk 3 ay gebe kalamayınca tsh fadk edildi 16 lardaydı, ilaç kullandıgım ay gebe kaldım 3 aylık düşük oldu. Ara verme denildi bana, 1 kere adet gördüm ikinci ay hamile kaldım canım şükür. Doktor mu ara ver dedi