Zeynep_61_70 Kizlar acayip mide yangını çekiyorum maf oldum bir hafdadir doktorum dün yazdı rennie Duo icdim ama fayda etmedi kaç ölçek içiyorsunuz kizlar yardımcı olur musunuz bana
Gulooo Zeynep_61_70 ben kullanıyorum yanma durumuna göre bazen bir tatlı kaşığı ya da iki tatlı kaşığı içiyorum
CmreKsidar Zeynep_61_70 bana günde 3 ölçek yazmıştı doktorum fayda etmişti ama fayda etmediği günlerde oluyordu
ozgegundogdu1903 Zeynep_61_70 valla bana hiç fayda etmiyor içerkende midemi bulandırıyor verdiği hissiyat bugünlerde bulduğum çözüm bi çay kaşığı karbonat içince kesiliyor tabi onun da dozunu kaçırmamak lazım ama Araştırıp doktorunuza sorup deneyebilirsiniz 🌸
Gulooo Zeynep_61_70 iki kere içtiğim zamanlar o günler mesela içiyom tekrar edince bi daha içiyorum bnde olmuyor faydasını gördüm ben
berkabusra1 Bana 3 ölçeğe kadar içebilirsin demişti doktorum. Baharatlı acı yememeye çalışın suyu bol tüketin elinizden geldiğince ve süt yada yoğurt da iyi geliyor. neyi yediğinizde iyi gelmediğini bulursanız baş etmesi daha kolay oluyor geçmiş olsun
Zeynep_61_70 Gulooo ne güzel yok ya bende banamisin demiyor ne yemek yiyebiliyorum ne su icebiliyorum nede uyju 😔😔
Melikenefes aysenur449 kesinlikle ben tabletinden kullanmıştım anında kesiyordu ve devam etmiyordu ama şurubu hiç bir işe yaramıyor gerçekten
Melikenefes Mide yanmasını bastırmak için muz ve Ayva tüketin ayvaya limon ve birazda tarçın dökün belki işe yarayabilir kalıcı bı cozüm değil tabiki anlık geçiriyor 🤦🏼♀️
Gulooo Zeynep_61_70 yaa öyle de.çok zor başka bişi versin doktorun konuştun mu öbür türlü geçmek bilmez yani