Hilalmvc Kızlar iyi akşamlar. Muayene ve testlerimi özel hastanede yaptırıyorum.Aile hekimime gidip hamile olduğumu söylemeli miyim? Ne gibi yararı var ya da gerekli mi?
Mysmrt Hilalmvc benim bildiğim sisteme düştüğü gibi arıyorlar sağlık ocağından aile hekimi zaten gelip kaydınızı yaptırın kan verin falan diye
Babykalamar Hilalmvc evet soylemeniz gerekiyor bazen sisteme dusmuyor gormuyolar. Bebeginiz dogdugunda asilari icin arayip edecekler
Alevb Hilalmvc sağlık bakanlığının sistemine düşsün sağlık ocağına tüm bilgilerini ver canım bende aynısını yaptım özelde herşeyimi yaptırıp sağlık ocağına da takibi gidiyor zaten sonrasında
Summerwine Hilalmvc bildirmeniz gerekiyor.Aile hekiminize bağlı ebe kontrollere çağırıyor.Ben kan ve idrar teslerinide orada yaptırıyorum bazılarını hastanede yaptırdım o yüzden iyi oluyor