Brc343434 Merhaba arkadaşlar. 29+2 gebeyim. Devlet hastanesinde ki doktorum bugün bebeğin ters olduğunu ama zamanla dönebileceğini genede sezeryan ihtimalinin olduğunu söyledi. Varmı bu haftalardan sonra dönen bebekler?
seymanurer Brc343434 Çok erken bi tanı koymuş doktorunuzu değişin bence 🙏🏻son haftalarda bebeğin kanala girip girmediği netleşir ona göre sezeryan yada normal doğum denir korkmayın yani
Sanal_koala00 Brc343434 28. Haftadan 37. Haftaya kadar makat gelişliydi bebeğim , şuan 38+4 deyiz baş geliş oldu 😌
dmtturan Brc343434 Daha kaç hafta var hatta bu haftalarda bebeğin baş aşağı olması burada okuduğum kadarıyla anneleri de çok rahatsız ediyor. Benim bebek 16 dan beri baş aşağı düşünüyorum şimdi büyüdükçe rahatsız edecek mi acaba diye
Hel Brc343434 34.haftada döndü benimki doktor hep bekledii. Bazen doğum anında bile dönebiliyor neredeyse bebek. Biraz sabırlı olması lazım doktorunuzun 🥰