Merhaba canim anneler ❤️❤️
Şuan 3 aylik bebisi pispislarken bunu yazacağım aklima gelmezdi 😊
37+5 deyken kontrole gittik daha once idrarimda protein olduğu icin surekli tansiyon takibi yapıyorduk. Kontrolde tansiyonum 14/13 cikti ve doktorum yatis vererek kontrol edeceğini soyledi odaya çıktığımızda tansiyonum korktuğum için 17/15 e cikti 😂 saat 5 di ve 3 te kontrole gelmeden önce yemek yediğim için tahliller vs beklediler ve beni hop doğumhaneye aldilar ve doğumhanede tansiyonum yine korkudan 19 lara cikti 😂 doğumum sezeryan spinal olarak gerçekleşti burada neredeyse tum doğum hikayelerini okuduğum icin iğneden korkuyordum ama hiç acımadı ve ben popomdan yapilan iğneden bile asiri korkuyorum🥲 iğneyi yaptilar ve amilyaathanedeki doktor dahil herkesi darladim ya uyuşmazsam hissedersem diye ayağimi oynatmami istediler yok kaldiramiyordum meğer baslamislar bile cekistirmeleri hissediyordum ama gram aci yokk 5 dakika gecmeden oğluşumu gördüm 😍 amilyaat ekibi o kadar tatliydi ki ben panik oldukca surekli sakinlestirdiler ve fotoğrafçı ayarlayamamistim birden alininca anestezi hemsiresi doğum fotoğraflarini bile cekmiş oldu 🥲 unutmadan 2. En buyuk korkum sondaydi iğneden sonra taktilar takilisini hissettim ama aci yoktu 😊 protein ve tansiyon sebebiyle sondayi hemen çıkarmadilar eger yine cikarsa mudahale etmek için ama doğumdan odaya geldigimde 11/6 larda seyretti hep🙈 herkesinde bahsettiği gibi ilk ayağa kalkişlar asiri zordu yani anlatamam bunu kelimelere dokecek haznem yok malesef yani bunu uzulerek dile getirmeliyim hastanede baya yurudum çünkü yurudukce açılacağımı biliyordum. Olabildigince yurudum ayağa kalktigimda oturmak oturduğum zaman kalkmak 1 hafta boyunca bir tik zorladi ama yavas yavas hersey duzeldi.. Bu arada son olarak migrenim var ve spinalden sonra asiri baş ağrısı oluyor diye okumuştum hiç oyle bir ağrım olmadi. Deli gibi kahvede icmedim yani sadece suyu bol ictim gaz cikarmayi bekliyorlar zaten yaninizda kim olursa olsun sakin tutmayin yoksa omuza giren sezeryan ağrisi olabiliyor (2.gun oldu) Şimdi sisko bir oğlan ile boğuşuyorum.. yani demem o ki kendinize zaman verin 9 ay bekledik öyle ya da boyle kucağımıza aldığımızda da hersey kolay olmayacak mesela bebişim memeyi tutmadi ilk zamanlar meme yara oldu sağdim sutu oyle verdim plastik uc kullandim 2. Aya gelirken anca kendisi emmeye basladi. Hicbirsey elimizde değil kendinizi üzmeyin herkesin hamileliği farkli olduğu gibi doğum hikayeleride farkli olacak lutfen kendinizi şartlamayin.. simdiden Allah sağlıkla kucaklariniza almayi nasip etsin bebislerin tadini cikarin ❤️