Aylinclkk ilk doğumum makat geliş sebebiyle sezeryan oldu 38e kadar bekledik dönmedi 38+4 de sezeryan oldum.doğduktan sonra birsüre ayaklar hep havadaydı dr bir süre daha bu durum devam.eder merak etme demisti.hiç bilmem kızım ayağını uzatıp yatsın hep ayaklar havadaydı biraz da kafasında yamukluk vardı kendi kendine düzeldi