Mervekara5 cennet13 8. Ay bitmiş oluyor 9 aya girmiş oluyorsun 35 den sonra korkmamam gerektiğini söylemişti doktorum ama tabi ki hayırlısı ne zamansa o zaman gelsin bebişler