Merhaba aynı sey bende de oldu sol gögsümden cok cok az sarı su geldi basta süt sandım daha sonraki zamanlarda elime yuvarlak bir top gelmeye basladı doktora göründüm kist var dediler bunun sebebi süt bezlerinin olusmasından etrafını lezyon tarzı bisey almıs süt verdiginde geçebilir geçmezse biopsi vs ilerisi ameliyat denildi sizi korkutmak istemem ama böyle bi durum varsa sık sık kendinizi kontrol edin kadın dogum doktorum olabilir ve geçici de dedi bu durumun sizinle hiç alakasıda olmayabilir sadece önlem almanız acısından söylüyorum lütfen yanlıs anlamayın