17papatya Kızlar 4+3 günlük hamileyim sabahtan beri aşırı derecede başım ağrıyor normal bi ağrı değil zonkluyo parol içsem bi sıkıntı olur mu acaba
busrabrbr 17papatya hamilelikte parol kullanımına izin veriyor doktorlar ama tabi yine de bişey diyemiyorum :/ ben de 8 hastalıkken grip olduğumda parol içebilirsin sadece demişti
twofruits 17papatya hamilelikte paroldan başka ilaç önerilmiyor zaten çok zor durumlar olmadığı sürece içebilirsiniz