06Seyma-06 çocuk kardiyolojisi bölümünden randevu alıyorsunuz. Ben detaylı ultrason için perinataloji’den, fetal eko için çocuk kardiyolojisinde randevu alıp kontrol edildim. Kilolu olduğun için fetal ekoya göndermesini anlamadım. Ben de kiloluyum(1,70boy 102kg) ama haftası gelince rutin bir şekilde istendi. Kaç kilosunuz merak ettim bu doktorların kilolulusun bebeği göremiyorum demesi çok sinir bozucu ya. Kıyaslamak değil ama aşırı kilolu insanlar hamile kalıp doğuruyor o zaman Allah’a emanet ölçüm yapılmadan mı geliyor bebek 🤷🏼♀️