Benimde iki gün gecikti bugün sağlık ocağına kan verdim arkadaşlar yarın çıkar mı cuma verip hangi güm çıkan olan var mı acaba çok heyecanlıyım test yapmadım direk net sonuç için kan verdim kasık bel ağrım var göğüslerim acayip şiş ve ağrısı çok fazla durmadan uykum geliyor ve akıntım çok fazla böyle olan olup pozitif olan var mı acaba