Hazalyerlikayaa 6 haftalık hamileyim ve bebeğin keseye henüz girmediğini söyledi doktor. Normal mi sizce? Bebeğin yeri sıvısı oluşmuş fakat bebeğin gelmemiş daha dedi. Endişenlendim açıkcası.
Didoun Hazalyerlikayaa ben 5. Haftada gittiğimde bebeğim gorunmemisti. 8. Haftada kalp atışı ile birlikte net göründü. Stres yapmayın Allah var eder inşallah kucağınıza
berceste5155 Hazalyerlikayaa ilerleyen haftalarda gelişebilir canım stres yapma belki de geç döllenme falan olmuştur.
yinehamile Hazalyerlikayaa endişelenmene gerek yok kuzum ben ilk hamileliğim de bebeği 7. İkincide ise 8. Haftada gördüm.
ilzannliy Hazalyerlikayaa Biz 7+5 haftalıkken kese, bebek gördük ve kalp atışını dinledik. Henüz haftanız erken o yüzden görülmemesi normal .