Earkn-12345 Bende kasılma ya da sancıyı hissetme olmadı, çalışabilir raporu almak için Nst ye girdim orda çıktı. Enfeksiyondan dolayı olabilir dedi. Monurol toz ilaç verdi üç gün arayla iki kere içip bir hafta sonra tekrar idrar testine gideceğim. Erken doğum için de herhangi bir şey söylemedi ama alttan muayene etmem lazım dedi. Kendi doktorum olmadığı için ben istemedim. Size de çok geçmiş olsun inşallah sorunsuz atlatırız bu günleri…