Doktora gittim cinsiyet tahmin icin pazartesi doktor dedi uyuyor baktı pek bişey anlamadı 14 haftalık bebek 13 hafta 3 günlük dedi bugun gittim yine aynısı dedi bebek uyuyor ikidir ultrason da bebek sırtı dönük bacak arasına bakmadan tahmin yaptı kız diye sizce ne demeli