Hshdjdhdj Arkadaşlar bat 18. İçimde bir heyecan var. Her ay 2 gün geri gelirdi. Bu ay gününde gelicek. Ama belirtim de yok. Ne göğüs hassasiyeti ne kasik ağrısı nede koku hassasiyeti böyle olup hamile olan varmı?
Sevgi56 Hshdjdhdj bu belirtiler hemen olmuyor zaten, gebelik biraz olsun ilerleyince hormonlardada artış oluyor böylelikle belirti yaşıyoruz.
Pasakizi Hshdjdhdj benimde yarın bugün test yaptım var gibi geldi ama bilmiyorum kam verecektim vazgeçtik eşimle yarin gelmezse veririz dedik varsada gene kimyasaldir zaten hamile gibide hisetmiyorum