Ben de başlarda hızlı kilo aldım..hiç bulantım falan olmadı hep yedim ☺️ şu an 25. Hafta 13 kilo almışım, doktorum da sana son kez kiloyla ilgili konuşuyorum dedi 😂 yavaş gitmemiz lazım çünkü bizim yediklerimiz bebeğe gitmiyor😔 kendimize depolamış oluyoruz bebek bizden içeriğini alıyor 🫤