Yagmurben Henüz 28 günlük gebeyim. Adet günümde idrar testimdeki sonuca dayanarak kan testi verdim. Beta Hcg 57 çıktı. Doktor minik olduğu için dedi. Dış gebelikte 65 ten yukarısı görülmez diyor. Korkuyorum. Sizce normal mi
Mysmrt Yagmurben canım gebeliğini 10-20 ile öğrenen var önemli olan bu değer değil iki gün sonra iki katına çıkması önemli sağlıklı gebelik için
zeynozey Yagmurben benimde ilk öğrendiğimde beta 17 ydi. 3 hafta sonra doktora gittim kese görüldü. Geç döllenme dedi doktor. 2. Kontrole 10 gün sonra gittim 6+4 te kalp atışını duyduk çok şükür. Sizinde geç döllenme olabilir. Kanama olmadığı sürece sorun yok şuanlık. 2 hafta sonra doktora tekrar görünün isterseniz🥰
tazeanne_20 Ben ilk kan testi verdiğimde 3,42 ydi beta. Adetime yaklaşık 10 gün vardı. Sonrasında gün aşırı kan testi vermiştim