Edda28 Kızlar daha öncede post açmıştım kafaya acayip taktım kafa çapı küçük demişti doktor şimdi ultrason kağıdına baktım BPD 83.66yazıyor gerçekten çok mu küçük sizlerin nasıl acaba 🙏
Lutfiye20 Edda28 bende araştırma hastanesimde takipliyim bugün özel hastaneye gittik albüm yapmak için ultrason fotoğraf alalım diye göbek ve bacakları 32 haftalık gibi dedi moralim bozuldu şimdiye kadar kendi gittiğim doktor herşey normal haftasıyla uyumlu demişti bence bazı doktorlar bilmiyor moral bozmaktan başka bişey değil
Mervekara5 Edda28 canım 2 hafta küçük veya büyük olmasının bir sakıncası olmadığını söyledi benim de büyük çünkü
Edda28 Lutfiye20 Lutfiye20 evet ultrason cihazlarında mı problem var anlamıyorum herşey normalken bu sefer de kafası çıktı içime kuşku düştü heralde eski doktoruma dönücem bu gidişle son zamanlarım değiştirmeyim dedim ama resmen psikolojim bozuldu
Edda28 Mervekara5 bana hiç bişey demedi belki genetiktir dedi ama belli olmaz dedi iyice korkuttu beni haftasına göre karın ve bacak uyumlu ama kafa küçük baya dedi
Mervekara5 Edda28 bence hiç moralini bozma olabilir genetik de olabilir yapısal da çok fazla böyle zaten
Edda28 Mervekara5 acayip takıntı yaptım moralim bozuldu her hafta bir şey çıkarıyor inşallah genetiktir 🙏
Mervekara5 Edda28 hepimiz öyle ki bana da önden gidiyor deyince çok moralim bozuldu. Ama ultrason ölçümleri bile yanlış çıkabiliyor hiç moralini bozma
Mervekara5 Edda28 çok için rahat etmezse bir perinatolog ile görüş canım rahatlarsın hem, benim de öyle ki sürekli bşr problem çıktı 36 dayım bende ikili testte çıktı bebeğin eşi aşşağıdaydı kanamam oldu zor geçti biraz sonu güzel olsun inşallah
Edda28 Mervekara5 pazartesi yine çağırdı gidiyim bakalım bu sefer ne dicek bu seferde aynı derse kendi doktoruma dönücem uzak diye bırakmıştım ultrason cihazı son sistem onun hakkımızda hayırlısı olsun canım sana da çok geçmiş olsun
Edda28 _almirasmom iyi bakalım inşallah pazartesi bana da bişey demez artık zehir oldu hamilelik resmen 🤲🏼
Mommy61 2 hafta küçük büyük çok önemli değil ama 35. Haftanın normali 85 mm yani ölçüm hatası bile yapılmış olabilir kafana takma böyle böyle hamileliği zehir ettik kendimize, ben de karın çevresi araştırmaktan bi hal olmuştum