Inşallah bir şeyi yoktur banada öyle dendi canım riskli gebeliğe gittim doktor yok dedi zar birleşmemiş doktor onu bant sanmış dedi moralini bozma bende araştırdım moralim çok bozuldu ama gözlem altında oluyormuşsunuz gerekli tedbir alınır falan yazıyordu varsada Allah evladını sağ salim sana bağışlasın inşallah doktorlara aldanma çoğu insan sağ salim evladına kavuşmuş bant sendromundan