Merhaba kızlar su an 35+6yiz. Ama bebegım 36+5 te ve 35 te 3100 grdi. Nst sonuçlarına göre kasılma sayısı oldukça fazla. Doktorum 37+5te (o güne kadar dayanırsa) almayı önerdi. Hem bebek kilosundan dolayı hem de daha önceki sezeryan ameliyatımdan dolayı dıkıslerim acısından. Ama daha önce sezeryan ameliyatım normal dogum dan sezeryana döndüğü İcin 41.haftada olmustu.simdi bu kadar erken olunca süt gelmesi ve bebegın gelişimi (ozellıkle cıger) konusunda endıselerım olustu. Daha önceki deneyimleri olanlar varsa bu konuyla ilgili paylasabilir misiniz?