Burcin34 Kızlar merhaba 37.haftadayım nst ağrı çıktı bugün ama ben hissetmiyorum sadece yatarken uzanırken sertleşme ağrı oluyor o kadar doktor haftaya 38 oluyosun alabiliriz dedi bu durumu yaşayan var mı
Yaseminturan_ Burcin34 İki gece önce şiddetli bir ağrı girdi kasıklarıma belime aha dogum galiba dedim bit gittim ne açılma ne nst de sancı doktor 41 e kadae bekleriz dedi tabi devlet hastanesiydi burası:)
Burcin34 hunilimom nst boyunca 4 kez çıkmış evet sezeryan olacak çünkü açılma nişan hiç belirti yok şu ana kadar