Aliceindunyasi canım bende 34+2 de yaşadım hastane de kaldım iki gün serum fitil haplarla durduruldu sancım.Ciğer geliştiricileri yapıldı bebeğin.Şimdi evde istirahat ediyorum adalat ve fitil kullanıyorum.Senin gibi forumlar da aynı durumu yaşayan var mı diye geziniyorum sürekli fakat hiç bir hikaye bir diğerine benzemiyor dua edip biraz bu fikirden uZaklaşmaya çalışcaz sanırım böyle olup 40 haftayı görende var 10 gün dayanamayanda herşey bebeklerimize bağlı ben herşey yolunda gidecek bebek erkende doğsa geç te olsa kucağıma alacakmışım gibi oda süsü son eksikleri düşünüp kafamı onlarla meşgul ediyorum.Bu arada annem yanımda be kesinlikle iş yapmıyorum