Yasaminufkunda bende yaptırdım canım çok önemli bi durum sonuçta gebelik şekeri çıkarsa erkenden önlem almış olursun çocuğada bi zararı olmamış olur. Yaptırma diyenleri sakın dinleme. İçtiğimiz sadece 300 ml şekerli su. Normal hayatında tatlı yemiyor musun onunla eş değer. Endişelenme gönül rahatlığıyla yaptır