Zeynepozcan Selamlar hanımlar sat’a göre 10+2 usg’ye göre bugün 10+6 çıktık doktor bugün decavit ve gyno ferro sanol yazdı açıkçası bi bilgilendirme de yapmadı şu kadar süre içeceksin gibisinden kullanan hamişler ne kadar süre kullandınız acaba ? Birde doktor bunları herhangi bir tahlil yapmadan yazdı normal mi?
nurtanesiiii Zeynepozcan ben 3 aydan sonra basladim canım suan 16+4 um doktor doğuma kadar kullanacaksın dedi bana da tahlil yapmadı sanırım her hamile kullanıyor bunları
Tugbasdfg Zeynepozcan aynılarını ben de kullanıyorum doguma kadar devam. Özellikle demir saçlarıma üşümeme çok iyi geldi
nur34_ ozozoz herkes doguma kadar kullancak diye birsey yok canm ben ilk baslarda gaynoyu kllndm simdi farkli bir ilac klnnyrm
Meryyil Zeynepozcan gyno Ferro sanal bende kullanıyorum doğuma kadar kullanılacak şu an 31+3 um ,birde magosit magnezyum ,OMEGA ve d vitamini kullanıyorum decavit bana hiç yazmadı ,genelde kan testi yapmadan yazıyorlar herkese .