karanmom emir_01 leke henüz değil ama sanırsam yeni bir gebelik daha ayrıca adette ben Cok ağrı acı çekmm hele 10 gün önce hiç ama tabi bazen olurdu , ağrı bel sırt göğüs hassasiyeti adet ağrısı gibiyms öyle diolr
Asyos34 emir_01 evet hatta maydonoz suyu felan içmiştim dökülsün diye leke yoktu ama ben adetım 3 gun gecıkınce yaptım
karanmom Pasakizi 12 Şubat olduğuna emin değilim ondan önceki günleri de değerlendiren ayrıca çıktı yalan mı diyorum Allah’ım işi
emir_01 Asyos34 ben morfoloji 0 takviyeye baslamistik cok degisik oldu bu ay ilk kez farkli bisey yasadim kanlimsi bi akinti yasadim onceden kahverengi leke gelir adetim gelirdi hemen ama bu ay farkli oldu