Karenim13 Merhaba canlar hepimizi hayırlı günler dilerim.sorum hamileliğin ilk aylarında tansiyon düşmesi oluyormu…nirmalde beni..hep 11. 7// 12 .7 fakat şu 3 gundur bakıyorum ensem.agriyor tansiyonum 10. 5// 9 ..5 acaba normalmi
Birglbiray Karenim13 hamilelikte yüksek tansiyon zararlı düşük tansiyon değil yükselmemesi daha iyi yani boş ver 🌺
Pnr_KMRC1 Karenim13 Evet cnm gayet normal benimde sürekli düşük ilk aylarda öyle oluyor şuan 11+5 oldum hala düşük bide yükseltmek için denedigim hicbiseyim fayda etmemesine ilginc tuzlu ayran içtim siyah tuzlu zeytin yedim genede yükselimiyordu biraz önce ölçtüm 8 e 6 tansiyonum😞
Husa Karenim13 aynı şeyi bende soracaktım. 15. Haftadayım 8-4. Bir gün 8-3 oldu çok düşük limonlu çay içebiliyorum. Limon mu düşürüyor acaba ?
hbm35 Karenim13 benimde oldu 8 e kadar düşmüştü ama şu an yok ,17. Haftamdayım 🍅düştüğü zaman ayran içiyodum ayaklarımın altın yastık koyup uzanıyodum iyi geliyodu toparlıyodum tavsiye ederim
Karenim13 Pnr_KMRC1 😊allah Allah bende öle valla ayran içtim.tuzlu simdidede zeytin.yedim.annemden bilerek almiyorum.aleti habire ölçerrimm diye.😊😓😓💕💕normale dönse iyi birden dahada düşer diye korkum
Karenim13 Husa aaa tabii sakın limon içmeyin o dahada düşürüyor tabiki ayran için tuzlu ve Eytin atın agziniza
Pnr_KMRC1 Karenim13 yokya öyle bayilicak kadar düşmez bende o şekilde korkuyordum ama vücut alışıyor zaten zamanla düşük tansiyonada benim şuan sizin tansiyondan daha düşük arada bir uzanıyorum sonra tekrar ayaklaniyorum tek çözüm uzanmak kendimizi yormamak 💐
Pnr_KMRC1 Karenim13 ayrıca bol bol su içiyorum ama oda pek etkisini bende göstermiyor sizde bol suyla devam edin💐
Birglbiray Karenim13 benim tansiyonunun normali 9-5 düşünce iyice düşüyor doktora da söyledim tuzlu çubuk kraker falan ye önemli olan yükselmesi düşmesi değil dedi
Karenim13 Pnr_KMRC1 coo tsk.ederim.insallahhh midemde bulanıyor herseyi yemek içmek.istuyirum.ama olmuyor.tjksine tiksine yiyorum suyu içiyorum.ama