Emanetimi_bekliyorum Öncelikle geçmiş olsun , bi arkadaşımında hamileliği çok problemli geçti ama bebeği maşallah sağlıkla dünyaya geldi . Bebek sizi hissediyor , elbet bir sürü olumsuzluklar olabilir ama hepsinin illaki bir çözümü vardır. Lütfen bebeğinize ve kendinize zarar vermeyin bu süreç bir daha yaşanmayacak . Kalıcı hasarlar oluşmaması için bence başka seylere odaklanmayı deneyin