Zeynep_aslkn17 Kızlar pazartesi kan verdim 59 çıktı betam bugün kan verdin 191 çıktı % kaç artmış oldu pek anlamıyorum ben ilk gebeligimde
Mysmrt Zeynep_aslkn17 kuzum pazartesiden sonra çarşamba iki katı olması lazım sen perşembe vermişsin iki kattan fazla gayet güzel artmış bence
nidosh Zeynep_aslkn17 ben diğer gönderinizi görmüştüm. Orada 4 gün demişsiniz kan verme aralığına ama 3 gün arayla vermişsiniz. 2günde 2 katına çıkmalı. O sebeple çok güzel artırmış.
Zeynep_aslkn17 aseldurununannesi_ öyle mi bende az artmış diye düşündüm 4 gün geçti sonra kan verdim çünkü
aseldurununannesi_ Zeynep_aslkn17 yok canım gayet iyi kese için acele etme biraz daha artsın beta öyle gitmeni tavsiye ederim gözükmüyor sonra zaman geçmiyor ☺️
kardelenn_01 Zeynep_aslkn17 hayırlı olsun canım daha küçük dahada yükselir inş 🥰 daha çok çok küçük ❤️
Mysmrt Zeynep_aslkn17 yok yok daha önce kimyasal gebelik geçirmiş biri olarak az çok biliyorum moralini bozma gayet güzel inşallah iki gün sonra tekrar kan ver hayırlı olsun🥰
Zeynep_aslkn17 nidosh ya pazartesi kan verdim 59 çıktı bugün perşembe yine kan verdim 191 çıktı böyle normal dimi