beyazaycicegi Çok güzel bir isim Neva. Eğer 2 isim takıntınız yoksa tek kullanın bence. Yeğenimin ikinci adı neva ama maalesef kullanılmıyor kimse tarafından. Herkes ilk ismi kullanıyor. O yüzden bence tek Neva ☺️ Tavsiye tabi ki sadece. Size kalmış 🌼