Eşimin iş yeri katılım sağlık tamamlayıcı sağlık sigortası yapıyor. Benim de görüştüğümde doğum teminatım olduğunu söylediler ben şuan 5 aylık hamileyim. Sigorta 5 bin tl te kadar doğum masrafını karşıladığını söyledi ama benimle beraber aynı durumda olan 2 arkadaşım doğum yaptılar birinin 10 birinin 7 bin tl idi masrafı bir kuruş bile ödemediklerini söylediler net bilgi almak için sigorta şirketiyle bu durumu paylaştım siz 5 bin diyorsunuz ama arkadaşlarım hiç ödeme yapmamış neden olur diye öyle bişey mümkün değil neye dayanarak öyle demişler bilemiyorum dediler . Sigortacı olan bu konu hakkında abilgisinolan yardımcı olabilir mi acaba. Detaylı ultrason içinde aradım sigortayı giriş yapılmadan bişey diyemem diyo giriş yapmak demek doktorun muayene edip sisteme girmesi demek o aşamada onay vermezlerse bu kez ödeme yapmam gerekecek be bu konularda kesinlikle tam bilgi alamıyorum sigorta şirketinden