bsranur123 Kizlar son adet tarihim 13 ocak 27-28 yumurtlama tarihimdi. Sizce kese ne zaman gorunur birde sizinde regl ağrılarınız varmi bir düşüğüm var çok korkuyorum kizlar allah yardimcimiz olsun insallah 🤲❤️
Esoo06 Benimde 10 ocak sat. Cumartesi 5+4 kese için gitcez inşallah. Evet bel ağrısı oluyor kasiklarda sizlama