Ozlem77 Arkadaşlar 27 haftalık gebeyim 1aydan fazladır karnım sürekli sertleşiyor taş gibi oluyor bebek kendini mi topluyor ilk gebeliğim anlamıyorum sebebi ne sizce kötü bi durum mu